Tittut!

2010-03-25 | 13:42:24  Allmänt

Sen sist jag skrev så har jag bara pluggat hela dagarna, har fortfarande en hel del att göra fram tills på söndag. Peter har varit som en uttråkad femåring den senaste tiden. Han har inte haft nånting att göra, så det har mest
varit pest och pina för hans del.


På eftermiddagarna när batteriet i datorn har tagit slut så har vi fördrivit tiden med back gammon. Det har varit riktigt mysigt faktiskt.


Det är två gäster här för tillfället, men snart kommer det fler har jag hört, så då kanske Peter får nåt att göra.


Peter åkte nyss till byn för att spela basket med pojkarna och jag hade tänkt att tvätta, men klockan är halv sju nu och strömmen som ska slås på klockan sex är inte på än. Jag undrar om killen som har ansvar för strömmen också åkte iväg och spelade basket. Ulf har åkt iväg till en kompis så det är ingen ordning alls här.


Har för övrigt också en nödig gekko i taket som precis har släppt en korv på mina byxor och en på tangentbordet. Trevligt trevligt….


Så där ja, nu slogs strömmen på. Men det är ju middag klockan sju så jag hinner inte tvätta idag, va synd :p.


Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0