Sjukstuga

2010-03-13 | 15:52:43  Allmänt

I söndags kom Micke och Gabriella hit. På måndag kväll fick jag feber och har legat nerbäddad i tre dagar. Kul kul. Som tur är så har jag Peter som har varit så go och tagit hand om mig och Nik Nik i restaurangen som har tagit hand om mig när Peter har varit ute på båten. Idag mår jag bättre så jag har kunnat vara på stranden, men mest i skuggan. Men självklart så har ju Gabriella fått så hemskt ont i halsen nu och Micke har jätteont i örat. Det har han väl antagligen fått efter dykningen. Han har ju dykt måndag till torsdag. Båda två ser helt utslagna ut. Hoppas det blir bättre tills imorgon.


Nu är det väldigt lugnt här, bara två gäster här förutom Micke och Gabriella, men imorgon ska det tydligen komma fler.


Vädret har varit väldigt konstigt idag. När vi gick och åt frukost var himlen helt grå, så vi förberedde oss på en tråkig dag, men när vi hade ätit klart så var den blå himlen framme. Då gick jag hängde undan lite dykutrustning och pysslade på lite i dykcentret och när jag var klar där var det grått igen. Sen vart det blått igen och sen såg vi stora mörka moln alldeles ovanför oss, men dom kom aldrig för solen och sen försvann dom. Det är precis som att solen kämpar för hålla molnen borta. Konstigt.


Nu ska jag vila en stund innan middan.


Svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0