Och en stor applåd...

2010-04-05 | 09:00:02  Allmänt

….till Peter som idag tappade sin mobil i havet! Yeeeey! Så nu måste jag åka in till Coron och köpa en ny telefon. Ja, jag har några andra ärenden också för jag är inte heller världens mest oklumpiga människa. Jag bokade två av fyra flygbiljetter i fel månad, bra jobbat. Jag ringde dagen efter och bokade om, men nu när jag fick bekräftelsen så stämmer det inte alls och nu är telefonväxeln under reparation så nu går det inte att ringa dit. Så det är väl lika bra att åka till kontoret i Coron och försöka lösa det där. Ska också se om det finns nåt postkontor där så jag kan skicka hem lite grejer.


Peter är för tillfället ett nervvrak. Det är 17 stycken dykare här nu, så han och Monica har haft det liiite jobbigt att få allt att gå ihop. Det har inte gått att pratat med karln varken igår eller idag. Han är alldeles stirrig och säger bara ja…ja…ja :). Så förhoppningsvis lugnar det ner sig snart igen…lite lagom iaf.


Vi trivs väldigt bra i vårt nya rum. Det är större än det andra, har mycket fönster och så ligger det enskilt så vi har inga grannar, vilket är väldigt skönt.


Nä, nu ska jag inte skriva mer för jag har hört att folk inte har tid att läsa mina långa inlägg. Jag ska försöka att skriva kortare och oftare istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0