Ledig

2010-04-05 | 09:01:57  Allmänt

Ja då var det dags att säga grattis till kusin Frida som nyss har fått en liten flicka. Tillie ska hon visst heta. Då är visst jag den ända av kusinerna på mammas sida som inte har barn…nej, för gröne, Niklas är ju också kvar, fjo, vilken tur. Börjar känna lite press nu när det kommer bebisar från höger och vänster. Skönt att det inte är någon av mina närmsta vänner som har börjat skaffa barn än…vad jag vet.


Vi har förresten blivit bjudna på bröllop på midsommar. Peters kompis Tomas ska gifta sig. Ingen av oss har träffat bruden än, men det hinner vi förhoppningsvis med innan bröllopet.


I dag har jag varit ledig och badat och läst skvallertidningar på alla möjliga språk. Vattnet blir bara varmare och varmare. När mamma och pappa var här var det lite gruvsamt att doppa sig även fast det var närmare 30 grader. Nu är det bara att kliva rätt i.


Nu ska jag gå och duscha och bestämma om jag ska göra nån nytta idag eller om jag helt enkelt ska strunta i det.


På återseende


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Vännen! Tycker inte du ska känna press, du lever ju verkligen livet. Jag fick visa leg (som alltid) på krogen i lördags så det är den åldern jag går efter, så runt 18 år är jag ;o) Kramar!

2010-04-05 @ 22:14:01
Postat av: Eva

Åh vad jag får lust att åka utomlands när jag läser dina inlägg. Går de inte att publicera bilder här? Blir ju så nyfiken på hur de ser ut där ni är. :)

2010-04-06 @ 22:53:00
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0